
Jag har skrivit om hur vi jobbat tematiskt med bokstäver bl.a. här. När vi nu hunnit med några stycken så har det blivit dags att förvandla dem till ord. Det gjorde vi idag med hjälp av både EPA (enskilt, par,…
I veckan har vi sysslat med bokstaven R i återkommande aktiviteter. Att repetera och dra sig till minnes vad man lärt med jämna mellanrum är ett bra sätt att förankra kunskaperna i långtidsminnet. I början av veckan läste vi en…