
Vi har jobbat med talen 1-9 under första terminen i förskoleklassen. Mycket har det handlat om taluppfattning och det måste vi fortsätta med. Dvs antalet som åsyftas. Oftast använder vi praktiska representationer för att skapa en förståelse och ge barnen…







